Sunday, September 17, 2006

Valvakan

har jag bunkrat upp med champagne och öl. Göran, Anders, Sven, Ruben och eventuellt Stig ska tillsammans titta på valvakan. Kvällen till ära har vi också köpt hummer, baguetter, färskaste småplock, rysk kaviar och lokalt odlad citron för att tillsammans avnjuta rysaren. Hur kommer det att gå?

Jag känner en segervisshet, men det finns ändå ett val mellan champagne (bästa möjliga utfall) och gravöl (Mörkerlandet). Vad händer då om socialdemokraterna och Bodströms samhälle segrar? Kommer jag att upphöra att vara lycklig? Alls inte! Jag kommer att gå under jorden och organisera kampen mot det onda. Vinner istället Alliansen kommer det helt enkelt att bli glad baluns med mina bekanta. Låt oss hoppas på det bästa och vara förberedda på det värsta!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home